«Barselona» hujumchisi Robert Lewandowski jamoaning Chempionlar Ligasidan chiqib ketishi haqida izoh berdi. Bu haqiqiy zarba! Ikki o’yin natijasiga ko’ra, jamoa «Atletiko»ga yutqazdi (0:2, 2:1) va musobaqani tark etishga majbur bo’ldi – bu haqiqiy fojia!
Lewandowski shunday dedi: «Chempionlar Ligasidan chiqish har doim menga og’riqli! Biz oxirigacha borib, yarim finalda o’ynashni xohlagandik, ammo bu futbol, do’stlar! Endi chempionatga diqqatimizni jamlashimiz shart. Uni g’alaba qozonishni juda istaymiz! Hozir bir necha kun damimiz bor, va xayolimizda faqat La Liga», – bu so’zlarni Sport.es nashri keltirdi.
Ispaniya chempionatida esa «Barselona» ajoyib tarzda turnir jadvalini 79 ochko bilan boshqarib bormoqda. Eng yaqin ta’qibchisi «Real»dan naq to’qqiz ochko oldinda! Bu haqiqiy sensatsiya!
⚽ Futbol24UZ — barcha yangiliklar!






